Godmorgon, snygg chey.

Publicerat: 12:00:082011-08-15
Fint hår man hade asså.
Inte alls tupperat.
Jävligt snygg sminkning.
Rosa är ju såååååå min färg.
Redigt fina ögonbryn också.
( ironi )
'
'
Ja tack gud för att jag inte ser ut så idag.
Om en vecka vid denna tiden sitter jag troligen i Kungmads matsal och äter min första lunch.
HJÄLP!
EN VECKA KVAR.
Jag börjar 1:an jag har fortfarande inte fått in det i huvudet,  det är som att jag ska börja 8:an igen.
Jag ska inte bli äldre än 14.
Men va blir jag jo äldre. Jag är snart 17 år. SJUKT.
Aja, Sara sov hos mig inatt och vi satt väl till mesta dels och flammade och flummade oss hela kvällen.
Hon drog till sin syster för ca 30 min sen.
Så har duschat och ätit lite mat nu.
Idag så blir det att ligga hemma i sängen och kolla efter lite kläder som jag tipsa om.
o det är väl typ det ända jag kommer göra.
Det är fult väder, jag är ful, mitt rum är fult.
allt är fult.
allt utom dom snygga kläder jag ska leta upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0