Godmorgon

Publicerat: 10:39:382011-08-05
Tjena mittbena,
Vaknade för ca 2 timmar sen. Jag vet inte vad det är med mig men jag kan fan itne sova mer än typ 9 ?
Så har suttit vid datan lite och kollat runt på fejjan och städat lite i lägenheten. Men måste börja städa ordentligt nu!
För är typ halvklar, orkar inte -.-
Men men sånt måste också göras.
Ikväll bär det av till karl-oskardagarna / Rix FM !
feeeeett med nice.
Kommer upp några härliga brudar till mig och förfesta lite innan ( sandra,sara,ewan,jacci,fanny och kanske moa & jens )
sen blir det att ta bussen upp till växjö, paarty allnight !:)
Detta är typ det sista som händer på sommarlovet då man har chans att träffa några för en sista gång på lång tid.
Dock så är det ju Rock i Ryd nästa helg men då är det typ bara folk ifrån Ryd och Olofström som kommer.
Aja,  få bjuda på en gammal bild ifrån förra årets Karl-Oskardagar / Rix FM då jag träffade Josefine Foxman.
Vem vet, kanske träffar henne iår igen ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0