hemma

Publicerat: 17:16:092011-08-02
hallo alla,   kom hem ifrån vägga för ett litet tag sen. Kanon skönt har det varit.
Har bara legat och njutit utav solen varma strålar som man känner bara pressar sig genom huden.
Att ligga där och veta att när man kommer hem så är man brunare än vad man var när man åkte.
Det är det jag gillar med att sola,  att man för varje minut blir bara mer och mer brun.
I alla fall så kom min syster ner där med henne kille och barn.
Sara och hennes syster åkte hem redan vid två och då så stannade jag kvar med Jennifer i ca en timme till.
Efter det så blev det att åka och äta mat, Jennifer och henne kille ville äta på väggas fisk restaurang vilket jag kände inget vidare för,   eftersom jag HATAR fisk !
Men när jag väl fick se menyn så fick jag syn på pastasallad med räkor och kräftor. *mums*
Riktigt gott var det!
nu så ska jag smörja in min kropp för jag känner att den är liiiiiiite för torr (;

Kommentarer
Postat av: hannah!

shit linn du är verkligen jättesöt utan smink! :)

2011-08-03 @ 00:59:37
URL: http://hannahjonassen.devote.se
Postat av: Petra

Såg att du hade länkat din blogg på min bilddagbok. Jag gillar den :) Det är fina bilder, själv är min kamera så kass att jag knappt tar några bilder till min blogg haha! Jag tror att jag kommer fortsätta läsa här i alla fall, det är fint med lita vardagliga bloggar framför alla modebloggar, det skulle vara kul ifall tittade in på min ibland trotts bristen på bilder.

2011-08-04 @ 18:10:08
URL: http://petrasplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0