Hungrig.

Publicerat: 18:14:542011-08-15
Hallo hallo,  seg dag som fan.
snygg är jag också för den delen.
Har legat i sängen hela dagen och kollat på film typ.
Finns inte så mycket att göra nu när det börja närma sig skolstart.
Kan nästan tycka lite synd om dom som ska börja JB som börjar skolan redan på onsdag.
Kungsmad och nu åter igen uppdaterat schemorna och ja mitt ändrades inte mycket förutom att jag fick en sovmorgon.  TACK !
Fan vilket chill schema jag har.
Ber till gud att den inte kommer att ändras något eftersom att dom ska uppdatera dom imorgon också.
Nu sitter jag och vänta på att Sara ska komma hem så att vi kan dra upp till pizzan så att jag kan köpa mig en kebab eller något liknande....hungrar ihjäl :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0