me.

Publicerat: 17:12:502011-08-31
Sleten efter skuuuuolan.
Blev lockigt hår idag igen,  känns nästan lite konstigt att ha rakt nu när man inte har haft på en vecka xd.
Tycker så synd om mina vänner eller ah iaf Sara och Ewan som brukar stå och locka sitt hår jätte länge så att det ska bli perfekt och efter bara drygt en timme så är lockarna borta.
Glad att jag inte har sånt hår.
Lockade håret innan jag gick och la mig igår sen så imorse var det bara till att fixa till att lite.
Och ah ni ser ju, efter att sovit och varit i skolan en hel dag så har jag fortfarande lockigt.
Men men,  jag ska inte klaga :)
Fan vad jag prata om lockar.
Hoppas ni inte blir för uttjatade.
Vill iaf att det bara ska bli helg nu.
Är så laddad så att det inte är sant.
Så jävla kul att balders åter igen öppnas.
Senast jag var på det så kallade " Stora Balders " var Mars 2010.
Så det var ett och ett halft år sen, och ni kanske undrar var " stora " menas med.
Det menas att det är 16+ och utan alkotest.
Men busig som man var i 8:an så lyckades man lura vakterna att man var 16 år, mycket svårare än så var det inte att komma in.
Detta är faktsikt det första Balders som jag verkligen får gå in på nu.
Känner att jag behöver ha kul nu !
För dom senaste 3 gångerna jag har festat så har det bara blivit fail för jag har varit på depprimerande humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0