Onsdag, Skolfoto

Publicerat: 15:25:302011-08-31
Snygg klass jag har ändå !
Nu är jag åter igen hemma.
Dagen har gått kanon fort;
* Matte ( hade ingen för vi hade skolfoto direkt på morgonen )
* Svenska ( Stavningstest )
* Engelska ( Läsförståelse )
* Lunch
* Hygien
Eftersom vi har 95 minuters håla mellan lunchen som hygienen så bestämde vi med våran lärare att vi skulle börja tidigare så att vi fick sluta tidigare.
Så slutar redan klockan 12.45 på onsdagar nu hedanefter.
Kanon skönt,  för då hinner jag med en tidigare buss så är redan hemma klockan 2.
ååh,  så skönt.
Ville bara visa hur jävla ful jag åter igen blev på skolfotot -.-
Om man ändå så kunde bli nöjd med något.... tur att jag har två stycken till att lyckas bli bra med.
nu ska jag äta knäckebröd så har det bra så hörs vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0