plastig

Publicerat: 18:01:312011-08-12
Nu har jag satt på mig lite smink,  jag känner mig som en människa igen.
Blir snart att gå ut en runda med sara eller något liknande.
Uscch, tycker igentligen inte om att ha smink på mig.
Jag känner mig i plastig och när jag använder smink så blir mitt ansikte lätt glansigt och då se det bara flåtigt ut.
vilket inte är allt för kul kanske.
Ikväll har jag lust att sitta hemma och kolla på film och äta chips och vara fet.
Men det kan jag inte vara, del för att jag inte ska bli fet.
Plus så det ända jag äger just nu är 1 krona.
1 krona.
vad kan man köpa för det?
en klubba upp i kiosken.
Jag har sagt det innan och jag säger det ingen. PENGAR FÖRSTÖR ENS LIV !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack! Du har också en fin blogg :)

2011-08-12 @ 18:50:05
URL: http://enhestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0