rött= sååå inte mig !

Publicerat: 19:36:492011-08-29
Sitter här och försöker se söt ut i lockar,
försöker se söt ut i min röda fula olle.
Jag försöker allmänt se söt ut.
Men även med detta misslyckas jag med.
Jag har för länge sen insett att jag inte passa i färgen röd.
Saaaaad.
Varför passa alla andra så bra i det utan jag?
varför ser alla andra så mycket sötare ut i lockar utan jag?
Aja, sitter här och lyssna på deppmusik vilket är det ända jag har lyssnat på nu i ca en månad.
Som en kompis till mig sa för någon dag sen;  Linn du har blivit en gråsjäl.
Kanske stämmer, har inte direkt varit samma Linn nu det sista.
men men. Vad ska jag göra åt det?
Just nu så är det inte jag själv som kan få mig att må bättre.
Idag är jag faktiskt inte trött. Jag sov inte ens på bussen kanske berode på att jag fick stå upp i bussen i
typ 15-20 minuter för bussjävlen var full -.-
för övrig vill jag bara att det ska bli helg så att jag kan festa till att redigt ordentligt.
För det är verkligen något som jag behöver just nu, vill ha kul !

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du spotify lista på dina depp låtar, skicka gäääärna länk :)

2011-08-29 @ 23:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0