Visste ni att ? ...

Publicerat: 01:06:522011-08-12
Jag träffade åter igen Josefine Foxman. !
guud jag är så avundsjuk på hennes tuttar.
Tycker att hennes förstoring blev pricken över i på henne :)
längtar bara tills den dagen då även jag har ett par fina sillisar.
Det första jag sa till henne var typ; Neh men hej Josefine. Få jag känna på dina tuttar?
Hon ville att jag skulle hänga med henne till Harrys och hon skulle försöka fixa in mig.
haha ja man säger så mycket när man har druckit.
Glad att jag iaf åter igen fick träffa denna snygging.
Eller ah har sett henne några andra gånger inne i stan på typ H&M men till och med jag vågar inte ens gå fram och prata då. Jag som vanligtvis inte brukar vara feg eller blyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0