Grattis ,

Publicerat: 11:59:142011-12-23
Bjuder på några veckors gammal bild.
Ett jävla tjatande om mitt hår hela tiden men... Jag kan inte hjälpa att jag är glad för det !
Att det börja bli långt, oooh im so happy ;D
______________________________________________________________________
'
Kan forfarande inte förstå att det är självaste julafton imorgon.
Kan inte förstå att om en vecka så är detta året slut.
2011, kommer aldrig mer tillbaka.
Nog om det, vaknade vid halv 10 gick ner och grattade min farfar på hans 80-årsdag.
Han börja komma upp mot åren nu :/
För övrig så har jag inte en aning om vad jag ska göra idag. Ska kanske städa mitt rum.
Om jag orkar och om jag är på humör vill säga.
Annars så kommer jag nog ta en ansiktsmask och bara njuta,
Njuta av min lediga tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0