Helt spontant

Publicerat: 17:35:082011-12-18
Jaha,  då var denna helgen också slut.
Fattar faktiskt inte vad tiden tar vägen asså.
'
I fredags så var jag hemma hos mamma och var lite hundvakt Fanny kom senare hem till mig.
Blev att vi gick ner till ica för att köpa Ben & Jerry och sedan framsätta hos vis tven.
Vi gick och la oss tidigt redan vid 11 kanske  ?
Mysig kväll hade vi iaf.
'
'
Igår då så vaknar vi upp hos mig och äter lite,
Gick hem till fanny ät lite godis och tittade på tv.
Sedan somnar vi igen, sov mellan 2 och typ 5.
Låg oss i hennes säng och latade oss, vid 8 tiden åkte vi hem till sanna för att bada lite jacuzzi.
GUD SÅ SKÖNT DET VAR.
När vi väl satt i badet så bestämde vi oss för att dra till växjö helt jävla spontant.
En i min klass skulle ha födelsedags fest så ah vi ville kolla läget ;)
Fixa sig fort som bara den,  fick låna kläder och smink utav fanny och sanna för att jag inte hade tagit med mig någonting ifrån pappa eftersom jag bara hade tänkt att sitta hemma i helgen.
vi tog 22.45 bussen upp till stan då det blev att förfesta på bussen och sedan vidare till hovshaga.
Var hos min klasskompis vid 12.
Men när vi kom dit så var det rätt så "lugn" fest. Vafan om vi har åkt nästan 5 mil för att festa då vill vi ha ös ;)
Så vi ringde till julia då det blev att köra vidare till Öjaby.
Mer folk där ex Ewan,maja och mimmi.
Världens jävla bonna fest men vafan.. Jag ska inte klaga, jag är ju bonne själv ?;)
Kom hem vid halv 5 då det blev att sova hos julia med en massa annat folk.
'
'
Idag blev det dagen eftermat på donken för allihopa,  sedan blev det att jag och fanny satt på donken i 3 timmar och väntade på att hennes bror skulle köra hem oss.
Ja detta var i stort sätt min helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0