i min ensamhet.

Publicerat: 00:40:052011-12-23
Sitter i min ensamhet och lyssna på Kapten Röd.
Jag vill se han, och det kanske jag också ska ?
Jag har stora funderinga på att skita i Sweden Rock och dra ner till Siesta i sommar istället.
Lite roligt att va på en festival då man faktiskt lyssna på banden och artisterna istället för att enbart att supa !
Några bra band/artister som kommer att besöka Siesta;
* Lars Winnerbäck ( Som även kommer att vara på PL )
* Timbuktu
* Kapten Röd
* Familjen
* Joddla med Siv
* Syster Sol
Alla dessa är hör och se värda.
Så nu har jag en tuffa månader framför mig att bestämma om det blir Sweden Rock eller Siesta.
VAD TYCKER NI :) ?


Kommentarer
Postat av: ff

Kan du lägga upp din top 5 med kapten röd? :)

2011-12-23 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0