igår och idag

Publicerat: 22:03:022011-12-22
Två lugna dagar,
Sitter bra nu vid juletid.
Förövrigt så fattar jag inte att det är jul om 2 dagar.
Igår så blev det att man tog lite kort med syrran. Klippte även henne.
Som sagt så är jag hennes personliga "frisör". Jag klipper lite och hon blir alltid lika nöjd.
Gjorde även lite knäck på kvällen o tittade på Jag saknar dig.
VÄRLDENS SÄMSTA FILM,  hurfan kan folk lipa till den ?
Jag och sofie satt och skrattade för hu patetiska dom var xd.
Blev att stiga upp klockan 7 idag för att sedan ta 09.30 bussen till Tingsryd för att träffa Victor.
Satt med han och Moa o fikade i drygt 2 timmar.
Kul att få träffa honom igen.
Man vet ju aldrig när man få se honom igen.
Åkte hem till Moa lite o tog det lungt,  resten utav dagen har jag suttit här och glott.
segt.

Kommentarer
Postat av: amelia

sv; haha ja en radio, men du visste ju för du säkert har gjort en sådan haha ! c:

2011-12-22 @ 23:14:43
URL: http://http://someonesheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0