jul 2011

Publicerat: 12:14:052011-12-21
Julafton 2010. ( tycker ni att jag har förändrats något ? )
2010,  fan vad det konstigt att skriva.
2010 var ett skit år. Inte alls bra !
______________________________________________________________________
Iaf, julafton om 3 dagar och detta är första julafton i HELA MITT LIV jag inte har ett "hum" om vad jag ska få.
2005; En panda som kunde prata
2006; En bokhylla och hål i öronen.
2007; En lila k770i
2008; En systemkamera
2009; En mopedbil ( som jag aldrig har använt xdd )
2010; En data
Detta var det som var högst upp på önskelistan och ja.. Jag fick allt !
Men i år har jag inte haft något att önska, eller jo en ny data men känner på mig att jag inte kommer att få.
Så denna julafton kommer att vara så otroligt spännande. Eftersom jag inte har en jävla aning om vad jag ska få (:
Pappas julklappar är alltid roligast att få,  då jag bara få en julklapp utav honom och då är det något lite "dyrare"
Och det är alltid han som ge mig det som ligger högst på önskelistan.
OCH NEJ JAG ÄR INTE ALLS BORTSKÄMD ! (;

VET NI VAD NI KOMMER FÅ I JULKLAPP ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0