Kvällens

Publicerat: 14:28:232011-12-10
Så här kommer jag se ut ikväll,   dock tror jag att jag tar på mig ett par svarta genomskinliga strumpbyxor.
Eftersom att det ryktas bli snökaos ikväll.
Mamma var så snäll och köpte ett par höga shorts till mig igår.
Slänger på mig ett par klackar ikväll också,  hade tänkt att bli längst på balders ! ;)
I dessa så är jag 1.86.... Snyggt?
Och när jag ser på bilden så kom jag att tänka på;  FAN VAD LÅNGT HÅR JAG BÖRJA FÅ.
Jag klagar absolut inte.
Måste dock klaga på att jag gått upp i vikt,  jag som hade så fina o smala ben i sommras :(
Nu ska jag fixa lite här hemma sedan blir det att börja locka håret and you name it.
Hörs kanske senare :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

sjukt snyggt! :)

2011-12-10 @ 15:43:54
URL: http://stylebyemmelie.devote.se/
Postat av: Anonym

Hur lång är du LiNN?:)

2011-12-10 @ 17:55:42
Postat av: Anonym

vad har du på dina tår? är det bara jag som tycker dom ser lite konstiga ut? hahah

2011-12-11 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0