my new hair.

Publicerat: 21:07:042011-12-04
Fin utväxt jag hade ! ( inte färgat på 3 månader )
Hos frisören.
Tanken var att jag bara skulle slinga det men var tvungen att tona min utväxt för att den var så "stor".
Sedan blev det att slinga det.
Detta tog 3 TIMMAR !
ändå var det två tjejer som gjorde mitt hår.
Dom frågade mig hur jag orkade föna mitt hår då detta tog 15 minuter med TVÅ hårfönar.
och fönade det två gånger så en halv timme bara för att få mitt år torrt.
Jag har faktiskt inte tänkt på att jag har så tjockt hår igentligen men när man väl känner efter och börja pilla i det så är faktiskt inte mitt hår något att leka med. ;)
( INTE DOM SNYGGASTE BILDERNA DÅ JAG ÄR OSMINKAD OCH OFIXAD )
Resultat,   det blev lite ljusare men behöver nog slinga det MINST 3 gånger till innan jag en är i närheten av nöjd.
Men detta ska jag göra lungt och försiktigt. Ska inte förstöra mitt hår en gång till genom att bleka sönder det.
Nästa slingning blir nog inte förrens i slutet av Januari.
Ja som jag sa tidigare har jag upptäckt att mitt hår har blivit rätt tjockt och inte bara det utan rätt långt också.
Vilket är ett stort ++++++++++++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0