Nyårsaftons morgon.

Publicerat: 11:24:172011-12-31
Jag går faktiskt dagligen in på spårkulan på facebook.
Ibland stämmer det in riktigt bra !
4 beundrare, ja vem vet ?
Ska på en nyårsfest ikväll som jag inte känner alls många på och dom som jag "känner" känner jag inget vidare.
Själv tycker jag att det ska bli jätte kul att få lära känna dom bättre :)
Det skadar ju som sagt inte att träffa nytt folk.
Ska snart ner och äta lite sedan in i duschen hade jag tänkt,  måste även upp  till ica och köpa sprite innan dom stängder.
Vill inte dricka mitt vin rent ikväll, Som sagt jag ska ju orka med hela natten ;)
Min kväll hoppas jag på att bli kanon !
HUR SKA NI FIRA ERAT NYÅR? :))


Kommentarer
Postat av: Linn

Gott nytt år och hoppas du får ett bra år!

2011-12-31 @ 11:40:34
URL: http://jalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0