Sjuk helg...sjuk !

Publicerat: 18:33:262011-12-12
För er som inte såg någon skillnad efter slingningen.. Gör ni det nu ? :)
'
'
Ja min helg,  satt hemma hos mamma hela fredagen.
I lördags var det där emot andra grejer.
Fina tjejer kom hem till mig.
Jag vet inte vad jag ska säga... Jag har aldrig varit så full.
ALDRIG,   låt mig låta som en fjortis nu men det var något så sjukt.
Hela min lördag är;  SVART !
Eller i stort sett.
Det är sjukt, jag blir fan rädd utav att inte minnas.
Jag minns knappt ingenting. Jag sov på bussen dit, visste inte ens att jag var på balders.
Tappade bort min mobil, förstode mina skor och allt var allmänt sjukt !
Jag fick se Eric Amarillo i ca 10 sekunder för jag hade inte tid att titta på han för ar tvungen att leta efter min mobil.
Det ända jag har ett minne ifrån är när jag och satt med X och pratade allvar, och tur var väl det !
Kort utav det jag kom ihåg...

Och ibland ska man ju ha tur också.  NÅGON VAR SÅ SNÄLL OCH LÄMNADE IN MIN MOBIL !
fyffan vad jag blev glad,  ska aldrig mer i hela mitt liv tappa bort den.
Det är en sak som är säkert.
Sket i skolan idag också,  jag orkade helt enkelt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0