Svar !

Publicerat: 21:30:152011-12-15
Så glad att det inte blev många frågor,  ibland när jag har frågestund kan det blir upp mot 100 frågor.
Blev även en del tråkiga och lama svar, tyvärr men orkar inte tänka nu.
Ska snart sova,
Hoppas ni blir nöjda med svaren och om ni vill fråga mer så är det bara till att kommentera !

Vad hade du för systemkamera innan den blev stulen?
Nikon d80
'
vilken är den snyggaste tjejen i 7:an, 8:an och 9:an på dackeskolan? :)
7:an; Ebba Loeb
8:an; Om jag ska vara allvarlig så är jag förtrött för att komma ihåg vilka som går i 8:an xd
9:an;  Elin Carlsson
'
är du kär?
Nej men jag har känslor för någon.
'
när blev du av med oskulden?
14
'
Vet du vad som har hänt med duvetnikkies blogg? :( Jag kan inte titta på den, kan du det?
Nikki har tyvärr slutat blogga.... FML !
'
Hur lång är du?:)
177
'
vem är det som gör dig förvirrad? :(
En gamal kärlek till mig
'
vilken va den senaste du hade sex med?
My old love
'
vilka bloggar läser du ?
Orkar tyvärr inte skirva upp alla mina 120-130 bloggar som jag läser..
'
trivs du med dig själv?
Faktiskt.
'
vilken del på kroppen är du mest nöjd med, om du inte får säga ögonbrynen?
Mina ögon
'
vem ser du upp till?
Mig själv, jag kan ibland inte förstå att jag palla så mycket som jag gör.
'
varför är du o sandra inte kompisar längre?
Antagligen för att vi är ovänner ?
'
är det någon du ångrar att du gjort?
Ljög för Sandra
'
vad är de dummaste du någonsin har gjort?
Rymde ut med ewan för att träffa två killar när vi endast var 13 år.
'
vem har gjort sugmärke på dig?
My old love
'
hur mycket alkohol krävs för att du ska bli full?
En vinare sen så mår jag kanon :) , verken för mycket eller för lite.
'
tror du att du och sandra kan bli vänner igen?
Förhoppningsvis någon gång,  dock så kan jag säga att jag inte kommer försöka säga förlåt igen.
Jag ville säga förlåt och ville förklara, men då ville hon inte ta det snacket så nu får jag väl vänta på om hon vill snacka eller inte.
'
vilken är den snyggaste kvinnliga respektive manliga kändisen enligt dig?
Megan Fox och Taylor Lautner
'
har du kommit över jens?
Nej
'
om du fick en gratis skönhetsoperation och var tvungen att göra den, vad hade du gjort?
Om jag fick det gratis hade jag blivit överlycklig,  för då så skulle jag slippa betala mina tuttar själv.
Som många utav er vet så kommer jag att förstora mina bröst i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Amanda

vem är din old love ? :)

2011-12-16 @ 07:18:02
Postat av: Anonym

stör mig på att du aldrig skriver namnen, när man ställer en fråga vill man ha namnet inte "my old love"

bara en påpekning!

2011-12-16 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0