dag, 8-9-10-11-12-13

Publicerat: 13:54:412011-01-03
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Det var en gång när jag,pappa och en annan familj var uppe i Skara.
Tror jag var typ 8år eller något liknande, och pappa ber mig hämta en gurka och en liter mjölk.
jag springer glatt och hämtar sakerna och sen när jag skulle springa tillbaka och lämna det till pappa så ramlar jag och mjölken och gurkan bara glider längst med golvet och jag ligger på magen mitt inne i en ica affär.
minns att jag tyckte det var så pinsamt!


Dag 9 – Det här saknar jag


Sandra och mina naken bad/natt dopp på somrarna,   att kunna cykla ner vid 1 och klä av sig kläderna och bada lite sen cykla hem.
finns inget bättre.   Kan säga att jag saknar även att ha sommar !.
saknar även att vara brun !

Dag 10 – En sak jag ska göra innan jag blir 30

Innan jag fyller 30 ska jag ha fött ut ett barn,


Dag 11 – Det här är jag beroende utav


gäller att tolka bilden rätt.


Dag 12 – Mitt favoritminne

Första gången jag och moa var så var vi hemma hos mig ,  sen så åkte vi hem till henne och sov där.
dagen efter så skulle vi ta bussen till tingsryd och bada på kaskad.
och moa gå över vägen på fel sida utav vad bussen skulle komma.
så jag sa lite snällt till moa;  moa ska vi inte stå på den där sidan för bussen kommer ju där.
och moa säger nej nej,   förstår jag alltid när jag ska åka till skolan.
så ah,  vågade inte direkt tjabba emot eftersom 24 timmar innan var det första gången jag såg henne typ :P
så ah vi stod där och väntade på bussen och så kommer bussen och kör förbi oss.
och det var som jag sa,  vi stod på fel sida.
kan sitta och skratta åt detta än idag,  fast det var 3 år sen :)


Dag 13 – Dessa grabbar faller jag för
  • Brunt hår
  • Bruna ögon
  • Muskler
  • Över 180 lång
  • Markerade käkben
Om du känner ingen dig själv i det här,  bara till att kontakta mig !
Taylor Lautner om du läser detta så kan du ju komma hit och ta mig med en gång!?
snyggare kille är svårt att hitta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0