1 månad kvar.

Publicerat: 09:24:532011-07-22
Vid just den här tiden om en månad, så sitter jag på en buss till växjö.
Jag börjar 1:an.
1 månad kvar,  det är ingenting!
Guud så nervös jag kommer att vara.
Helt sjukt....


Upprop för åk 1 Kungsmadskolan

09.00 måndagen den 22 augusti

Ekonomi, Samhäll-lagidrott, Estetisk-estetik och media,
Samhäll-medier, information och kommunikation, Fordon och transport, Industritekniska, Handel och administration samt Preparandutbildning och Programinriktat individuellt val mot programmen ovan.


10.00 måndagen den 22 augusti

Hantverk – frisör/skönhet och hälsa, Hantverk – finsnickeri, Hotell och turism, Restaurang
och livsmedel, Bageri och konditori, Bygg och anläggning samt Preparandutbildning och Programinriktat individuellt val mot programmen ovan.


13.00 måndagen den 22 augusti
Yrkesintroduktion – restaurang, handel och service
Yrkesintroduktion - teknik

Kommentarer
Postat av: albertina

känns ganska sjukt att tiden har gått så fort att man snart börjar gymnasiet :o

2011-07-22 @ 09:37:44
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-22 @ 11:51:10
Postat av: lollouise

Ta det bara lugnt! Jag var också sjukt jävla nervös. Men tänk att alla är nervösa. Första veckan kommer ni göra massa saker för att lära känna varandra och se hur programmet är. Försök att prata mycket med alla så kommer det gå bra det kan jag lova!

2011-07-22 @ 21:18:27
URL: http://denniskorv.blogg.se/
Postat av: Isabella Svensson

Du! Jag tänkte att du kanske ville sova hos mig innan? Vi har ju upprop sammtidigt, och det är ju mindre pinsamt att komma dit tillsammans? + att du får sova längre om du är i Växjö ;) fundera på det och ring mig sen, puss babe <3

2011-07-23 @ 11:14:21
URL: http://buttsekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0