Balders Hage

Publicerat: 13:22:412011-07-16


Sat Sep 03 PREMIÄR! 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sat Sep 17 16/18års 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sat Oct 01 *LAZEE* på 16/18års 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sat Oct 08 MOGENDANS WILLEZ 
Baldershage, Häradsbäck more info
idth: 133px; border-color: #000000; padding: 7px;">Sat Oct 15 Disco 
Baldershage, Häradsbäck more info
Fri Oct 21 SKOLBALDERS 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sat Oct 29 Disco 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sat Nov 12 Disco 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sat Nov 19 MOGENDANS WIZEX 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sat Nov 26 Disco 
Baldershage, Häradsbäck more info
Fri Dec 02 SKOLBALDERS 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sat Dec 10 ERIK AMARILO 
Baldershage, Häradsbäck more info
Sun Dec 25 Disco 
Baldershage, Häradsbäck more info
Mon Dec 26 JENNY SALENS 
Baldershage, Häradsbäck more info
Jag blev så grymt taggad när jag fick syn på denna helt underbara syn !
Inte nog med att Balders ska öppnas igen utan ser ni hur aktivt det kommer att vara.
Nu vet jag att nästan alla mina helger t ill hösten kommer att bli räddade!
Men hoppas att ni förstår att jag inte tänker gå på allt som står här ovanför.
Några som jag absolut vet att jag kommer att dra på är;
* 3 sep, PREMIÄR !
*1 okt, LAZEE ( i'm not pop )
*10 dec, ERIK AMARILO ( om sanningen ska fram )
*25 dec,  JULBALDERS !
och det lär nog bli någon mer som man kommer att dra på eftersom man inte har något annat för sig.
ååh,  äntligen så kommer balders tiderna komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0