just nu

Publicerat: 14:01:112011-07-11
Jag just nu !
Håller på att packa ner massa saker som jag ska ha med mig hem till mamma igen.
Har jag tagit alla kläder m.m som var hos henne innan hem till pappa nu efersom det är i Ryd jag spendera mina sommarlov.
Fan cool tjej jag är asså !!!!! -.-
Vad ska jag göra i Tingsryd ?
det vet jag faktiskt inte,  ska försöka träffa folk som jag inte ha träffat nu i sommar.
J kommer förmodligen hem till mig på onsdag också.
Men få se,  man kan ju alltid hoppas på det bästa.
Aja nu ska jag fortsätta att packa.
ciiiiia !

Kommentarer
Postat av: ebba

dagens blogg är avslutad :)

blev det du ?

om inte så får du en ny chans imorgon :)

2011-07-11 @ 21:33:36
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0