svar på kommentarer.

Publicerat: 11:07:452011-07-05
lollo  ([email protected]) om GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD !:
GRATTIS!! :D 
Ska du flytta nått eller bor du i växjö? (:
Tack så jätte mycket ! :)
Nej jag ska inte flytta än...
Jag ska försöka pendla så länge jag orkar.
Skolan som jag ska gå på ligger ca 5 mil ifrån där jag bor hos mamma och det går bussar varje timme.
Men jag vet själv att jag inte kommer att orka åka buss i 3 år.
Så någon gång i framtiden så blir det ett flytt till växjö :)



H A N N I S om Ewan time:
Vad heter ditt läppglans och vart köper du det?:)
Jag fick faktiskt det läppglanset när jag köpte VeckoRevyn förra veckan :)



Amanda Johansson ([email protected]) om Videoblogg:
fan vad härlig du är :D
Man få tacka, man få tacka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0