Svar på kommentarer.

Publicerat: 21:50:022011-07-11
Gummisnodd om förvirrad:
Tycker iofs att du var ganska så skitsöt på första bilden.

Vad an viktnedgången? fina tjejen!

Tack så jätte mycket!
Jag vet inte varför det blivit så men jag är bara glad för det !
Jag har länge velat väga 65.
Och det har försökt och försökt men har aldrig kommit under 68.
Du kanske tänker 3 kg det är väl ingenting, och nej det är det inte heller.
Men låter så mycket finare att säga att man väger 65 än 68 !


Jennnnifer  ([email protected]) om Underbara ni <3:
man kan ju "printscreena" istället för att ta kort på datorskärmen, oså klipper du till den på paint eller något så du inte får med hela skiten (:

Tro mig jag vet att man kan göra så men tycker det känns mer personligt att göra så som jag gör det !



däni om Linn Tipsar !:
Liiiinnn! du hade varit skitsnygg (snyggare) om du släppte ner luggen någon gång :)


Jasså tycker du ? :)
jag var tvungen att testa;



Hannis om FRÅGESTUND !!!:
Nu är det såhär. Du är nog medveten om att jag är väldigt lång (178). Har beställt ett par sky höga klackar som jag är osäker på nu, för jag kommer ju bli hög som en sky skrapa. Tycker du det är snyggt med långa tjejer som använder höga skor!!?

Jag förstår dig helt !
Jag är ju också lång ( 176 ) och jag vet hur mycket jag HATADE att ha klackar!
Ibland kunde jag till och med ta av mig skorna när jag var på dansställen för att jag ville bli den lilla centimetern kortare.
Men nu..... åååååh vad jag älskar att vara lång !
Man ser så mycket smalare ut och sen när man tar på sig ett par klackar så känner man sig och se mycket smalare ut också.
Tycker absolut att du ska ta att använda dom.
Stå upp och va stolt!
GO FORE IT GIIIRL ;)


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:)<3

2011-07-11 @ 23:26:36
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0