Underbara ni <3

Publicerat: 13:16:282011-07-04
Exakt alla borde få höra/läsa sånt här som jag får.
Har aldrig varit med om att några har skrivit så till mig innan.
Varför just jag ?
Jag är en helt vanlig tjej om man tänker efter.
Men vill bara säga ett stort jäkla tack till alla som vågar ta mod till att skriva sånt här.
Ni är stakar,  vissa tjejer skulle nog inte våga erkänna så som ni gör.
För tjejer vägrar oftast att berömma någon som är bättre än sig själv.
Jag har sagt det innan men jag säger det igen.
FAN VAD DETTA STÄRKER MIG !
FAN VAD JAG MÅR BRA UTAV ATT FÅ LÄSA SÅNNA HÄR HELT UNDERBARA SAKER <3


Kommentarer
Postat av: jonna

du förtjänar det linn! :)

2011-07-04 @ 14:38:29
URL: http://jakobssonjonnaa.blogg.se/
Postat av: Jennnnifer

man kan ju "printscreena" istället för att ta kort på datorskärmen, oså klipper du till den på paint eller något så du inte får med hela skiten (:

2011-07-06 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0