Walt Disney

Publicerat: 13:47:532011-07-01
Jag tror nog inte jag är den ända 16 åring som är fortfarande fast i Walt Disneys faktiska skapelser.
Tror nog jag aldrig kommer att kunna växa ifrån tecknade filmer.
Det är inte bara filmerna som är bra utan all musik också.
Kan nog sjunga en låt ifrån varje Walt Disney film.
Men dock så har jag faktsikt en favorit låt utav alla hundratals låtar så är det nog en ifrån Tarzan.
Om man lyssna på texten så är den så bra !
Har ni någon låt någon favoritlåt ifrån någon Walt Disney film ? :)


Kommentarer
Postat av: madde

tarzan är ju en av de bästa av gamla tecknade filmer :) och har faktiskt samma favoritlåt som du :)

2011-07-01 @ 16:35:01
URL: http://mmaddeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0