650:- never!

Publicerat: 14:49:572011-06-09
Hallo alla,   har nyss packat klart mina saker inför Sweden Rock!
ååh,  är så grymt taggad.
Ikväll ska jag leta över alla land och riken för att hitta min fucking laddare till digitalkameran!
Jag hittar inte den...
Och jag få paniiiiik. Jag måste ha med mig den dit!
MÅSTE.
Mamma var uppe i stan idag och kollade vad en ny laddare skulle kosta och gissa vad den kostar?
650:- och aldrig i hela mitt liv att jag betalar så mycket när jag VET att laddaren är här hemma någonstans men frågan är bara vart!
ååååååååååå.
Måste seriöst hitta den.
Sleten som fan är jag med idag.
uuusch,
Tror nog att jag är ägare av sveriges sämsta cam. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0