Ansiktsmask

Publicerat: 18:06:232011-06-20
Hallo alla,   kom hem till mamma för någon timme sen.
Har inte gjort någonting typ mer än att sitta framför Facebook och ätit filmjölk och jordgubbar!
Få se om jag åker tillbaka till pappa idag eller imorgon.
Är så grymt godis sugen så att jag håller på att dö !
Men eftersom att jag har fått problem med en sak så måste avstå ifrån socker upp till en vecka.
Känner mig skabbig som fan,   vet inte vad som har hänt med mig.
Börjat få jätte mycket finnar igen.
Jag har faktsikt klarat mig ifrån dessa jävla finnar i snart 4 månader så nu när jag får tillbaka dom så få jag paniiiiik !
Ska iaf sätta på mig en 3minuters ansiktsmask som luktar aprikos.
Den luktar sååååå gott :)
Och eftersom att jag glömde min kamera hemma hos pappa så får ni nöjja er med cam bilder ifrån världens sämsta cam ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 19:36:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Hej!

det är fortfarande inte försent att anmäla sig till "veckans blogg" hos mig. var gärna med! :)

kram<3

2011-06-20 @ 21:36:15
URL: http://barafeliciaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0