ego

Publicerat: 16:21:232011-06-02
Ni kanske lägger märke till att jag har mina bruna linser i?
Det som är naktdel med linser är att dom är så jävla fula är när man är ute för då så bli ju dina pupiler skit små, och det gör så att man ser sin vanliga ögonfärg också ;/
som du kan se på dom två första bilderna eftersom jag står mot fönstret när jag tog bilderna,
jag tänker på det jätte mycket gör ni det?
men i vanligt rumsljus så är det snyggt tycker jag!
så kul att man kan ändra sina ögonfärger när man vill.
Har jag både gröna och bruna linser (:
plus så börjar jag bli trött på min äckliga tandställning.
som tur väl ska jag bara ha den några månader till,  men få troligtvis ha den till början av gymnasiet -.-
Snart kommer cp Ewan till mig och vet faktiskt inte vad vi ska göra men det är sånt man märker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0