En runda i Borgholm

Publicerat: 15:54:372011-06-23
Nyss hemkommen ifrån en liten rundtur i Borgholm.
Var inne på en jätte mysig Second Hand affär.
Hittade dock inget för sara köpte den koftan som jag ville ha ;)
men men, blev en runda in till Netto och handla lite mat inför ikväll.
Ewan och Jacci har kommit till våran camping så det blir nog att ta en pinne med dom sen.
Ska snart ringa fanny och fråga om hon,sara och julia skulle komma hit på midsommar eller inte.
Dom människorna kan ju aldrig bestämma sig.
Aja ,  nu ska jag bara sitta och ta det lungt.
Få se om jag slänger in med något inlägg senare ikväll.
Om inte så hörs vi imorgon :)

Kommentarer
Postat av: j.p

jag undrar bara vilken camping ni är på ? =)

2011-06-23 @ 19:39:45
Postat av: amanda!

sho!

jättefin blogg.. men du bloggar inte så himla ofta!

superfin va du puss & kram

2011-06-25 @ 21:04:30
URL: http://mandahedberg.bloggplatsen.se
Postat av: Ida (:

Netto i borgholm, världens billigaste affär (;



Jag undrar hur länge du ska stanna i borgholm?

2011-06-28 @ 08:10:11
URL: http://idaaasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0