Godmorgon

Publicerat: 07:57:082011-06-13
Detta fina sår är det ända skadan jag lyckas komma hem med ifrån Sweden Rock !
Klockan är snart 8 och jag har tandläkartid vid 20 över 8.
Ska bli skönt att dom ska byta ut allt,  och vad jag menar med byta ut så är det att dom byter tråd böte uppe och nere.
Kommer dock ha ont nu i 2-3 dagar och kommer inte kunna äta redigt för att det kommer att spännas så mycket i munnen.
Men det är det som jag gillar men ändå hatar med tandställningen,
jag gillar det för att då vet jag att det sker förändring men jag hatar det för det gör så ont! :/
jaja, vi hörs efterskolan alla :)
pusssss.

Kommentarer
Postat av: amelia

aaaaaaaaj, vad gjorde du så du fick det egentligen ? :o

2011-06-13 @ 16:25:04
URL: http://stolendreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0