mer update från linn ikväll

Publicerat: 13:07:302011-06-12
Hej på er! Blev ett lite sent inlägg idag pga att jag åkte på konfirmation vid klockan elva, men nu är jag hemma! :) Fick ett sms av Linn där hon skrev att hon har kommit hem till sin pappa nu, dock har hon inte tillgång till internet så ni får tyvärr vänta tills ikväll (6-7 tiden) då hon får internet och kan uppdatera er med bilder osv från Sweden Rock. Hon berättade även att det aldrig varit så skönt att lägga sig i en säng förut, haha! Kan nästan föstå henne efter att ha sovit i ett litet 2-manna tält i två nätter med en till.. ;) Det tog dessutom en hel timme för henne och hennes kompis (antar jag?) att få ihop deras tält, ganska segt om jag får säga det själv.. Men som sagt så är hon nu hemma och kommer med massa bilder lite senare ikväll! :)
två bilder ifrån konfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0