Plastikoperation

Publicerat: 19:03:022011-06-04
Källa; nackakliniken
Vad tycker ni om platsikoperationer ?
Jag tycker det är skit bra, och att det är något fint!
Att folk säger att man ska vara nöjd över sig själv och lallalalalala.
Det är inte ALLTID man kan det, man kan bara inte gilla vissa kroppsdelar med sig själv.
Och klart som fan att man ska kunna få ändra på det då utan att folk ska tycka illa om än ?
Spelar ingen roll om det är magen,näsan,brösten,öronen eller läpparna eller vilken kroppsdel som hels!
Själv så kommer jag nog att operera mina bröst i framiden eftersom att det hade höjt min självförtroende till 1000%.
Tycker att det är så fantastikst att någon/några kan bara genom någon timmes operation kan ändra en människas liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0