Svar på kommentarer.

Publicerat: 18:34:142011-06-13
amelia om Godmorgon:
aaaaaaaaj, vad gjorde du så du fick det egentligen ? :o

jag ramlade på en stol och ja... det gick lite illa :)

Nina om Sweden Rock: DEL 3:
Först vill jag bara fråga om det är OK att bli vän med dig på Facebook ? :)

sen har jag massa frågor om SFR;
Visste dina föräldrar att du var där?
Hur mycket kostade att sova på den campingen som du sov på?
Hur långt ifrån sfr bor du?


Ja det är okej att lägga till mig på Facebook,  om du och jag inte har några gemensamma vänner så är det bara till att skicka ett privatmedeleande och säga till att du läser min blogg, :)

1. Ja mina föräldrar visste om att jag var där :)
2. Det kostade 300:- PER PERSON spelar ingen roll om du bara sov där en natt eller alla 5 nätter.
3. Om man räknar ifrån där jag bor hos pappa så är det 5,5 mil typ
och ifrån mamma så är det ungefär 7,5 mil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0