Ett karaktärs spel

Publicerat: 18:43:482011-03-16
Jag tror nog inte jag är den ända som har lär mig gå, fått min första kyss, gift mig
skaffat barn och även dött i detta spel !
Det mest karaktärfullaste spel jag någonsin spelat och det mest älskade .
Sims 2 ! ,    Jag har mina pariorder då jag stiger upp klockan 9 på morgonen och spela till 6 på morgonen efter och kan göra så i flera dagar. Senast jag hade det så var det i sommras.
När jag var liten så var det sims mitt liv bestod av.
Det ända som fanns i mitt huvud,
Jag minnns en gång då jag glömt trycka på stop knappen och sedan gick till skolan.
Jag kom hem och hela min familj var död,  och eftersom jag hade glömt bort att spara på flera dagars spelande så fanns det inte mycket att göra åt.  Jag blev så ledsen att jag till och med började gråta för att mina älskvärda Sims gubbar hade dött.
Men glöm inte bort att jag bara var lite  ( Detta skulle aldrig kunna hända i dagsläget, ELLER ?;) )
Ett spel som kan komma så nära och verklig som sitt eget .
  • Bygga hus
  • Jobba upp en karriär
  • Få barn
  • Bli kär
  • Förlova/Gift sig
  • Bli bög/lebb
  • Göra läxor
  • Socialtjänst

m.m .    Det ända som fattas är att dom kan bli fulla.   Men visst det går att ladda hem massa saker ifrån internet som gör så att dom blir det .
Men sådana saker vill jag inte ladda hem och första min data ännu mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0