hjälp

Publicerat: 19:49:272011-03-24
JAG BEHÖVER ERAN HJÄLP,
är det någon som har en aning om vart man köper denna ?
VO5 Silky Smooth Miracle Mist
Denna produkt är nog bland det bästa jag har använt,
den ger dig silkes lent hår och reparerar klyvna toppar.
Du vet när dina toppar känns torra och sträva,
men denna produkt så är dessa problem borta!
Men problemet är att jag hittade den här i mitt badrum för cirka 1,5 månad sen halv full och jag hade aldrig sett den innan så jag testade den
och blev totalt kär i den.
Och nu är den slut och jag har inte en aning om vart man köper den.
Så om du har sett denna i någon butik eller kanske använt den själv,
snälla säg vad den finns att köpa.
JAG BEHÖVER DEN NU!!


Kommentarer
Postat av: S

Jag köpte min på Ö&B för ett halvår sen typ!

2011-03-26 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0