måste färga håret :o

Publicerat: 15:49:302011-03-23
Dagens,
eftersom vi har studiedag idag så har det bara blivit att sitta vid datan hela dagen och chillat.
Senare idag så utser jag vinnaren av veckans blogg så om du fortfarande vill vara med men inte anmält dig så är det bara gå in här;http://linncarlqvist.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html
usch nu ser jag verkligen hur mycket jag behöver färga mitt hår :o
har fan inte färgat det på mer än 3 månader.  DETTA ÄR REKORD FÖR MIG !
Som jag tidigare har sagt så ska jag bli mörkbrun om ett tag.
dock så lär det tröja en månad till eller något -.-
Var även hos tandläkaren idag och bytte tråd på tandsällningen och nu har jag såååå in i helvetes ont i munnen.
Kommer inte kunna äta redigt på 2-3 dagar nu eftersom att det gör så ont efter att man har bytt tråd.
men som man brukar säga om man ska vara fin få man lida bin :)

Kommentarer
Postat av: Tooltrays

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-05 @ 11:08:48
URL: http://tooltrays.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0