Svar på kommentarer.

Publicerat: 14:07:472011-03-23
Svar; HAHA.  ja visst jag kan väl erkänna att det låter väl inte som en kråka när jag sjunger
men jag och också säga att det inte låter så exremt vackert heller för den delen.
Om du nu vill höra mig sjunga så får inte bara du utan några andra också tjata ett tag :)


Svar;  Nej varför skulle jag igentligen ?.
Jag menar jag är sån och det finns inte så mycket mer att göra åt :)
tycker jag är faktiskt rätt modig genom att visa hur jag ingentligen är,
det finns till och med dom som är för fega för att visa hur dom igentligen är genom ett videoinlägg.
Detta tycker jag är synd :/


Svar;  Jag vet faktiskt inte,  på mig märker jag skillnad ibland efter bara två dagar.
Jag har mina pariorder när jag använder den och jag använder den ej dagligen.
Ibland brukar jag bara pensla på några dagar innan jag vet att jag ska på fest,
Men det är kanske olika från person till person.
Du få ta och använda den under en "längre" periord och hoppas på det bästa :)
jag önska dig lycka till ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0