avslutningskläder

Publicerat: 20:32:522011-05-09
Här är detta jag har lite funderingar på att ha på mig när det är skolavslutning,
Personligen så känner jag att det är ett MÅSTE att ha vita kläder på dig!
Och vitt,brunt och guld är ju sååå snyggt tillsammans.
Lika så rött,blått och vitt! *mums*
Tycker inte man ska slösa ut allt för mycket pengar heller på en jävla klänning som man kanske bara använder 1-2 gånger.
Allt de du ser på bilden går på 647:- och då är det smycken och skor inräknat.
orkade inte leta upp något snyggt halsband men har säkert något här hemma som kommer passa bra ;)
har förökat min samling på halsband så nu ligger det över 50st !
förstår mig inte på vissa som köper en avslutningsklänning för 499-599:-
helt sjukt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0