gotland om 2 veckor!

Publicerat: 20:11:262011-05-02
Hallo alla,   sitter just nu och gör ingenting.
Blir att jag stannar hos pappa idag igen :)
Imorgon är det skola...  tvi vad jobbigt.
Nationella i matte denna veckan också,   men det ska väl inte vara stora problem.
Ett G kommer helt klart fixas !
Idag om två veckor så är jag på Gotland med väldens totalt bästa klass.
Åker inte denna söndagen som kommer utan nästa och stanna tills onsdagen.
Få hoppas att vi har väder gudarna med oss och att det kommer bli kanon varmt och extremt mycket sol så att man kan bli lite solbränd också.
Jag har faktiskt varit på Gotland en gång tidigare,  minns ni när jag var där i sommras med min pappa och hans vänner.
Det är faktiskt kanon fint på gotland och jag tror att jag hade uppskattat den resan med pappa om jag hade fått ta med mig en kompis som man hade iaf någon rolig att snacka med.
Men som tur väl ska jag dit igen och nu med världens bästa klass.
Kommer bli så kul !
lite bilder från när jag var på gotland,   aug 2010











Kommentarer
Postat av: lana

FIN BLOGG KOLLA IN MIN!

2011-05-02 @ 20:58:10
URL: http://lanakaok.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv; haha ellerhur! :D jag blir skitledsen typ och vill nästan skjuta mig själv om mina ögonbryn inte blir som jag vill.

2011-05-02 @ 21:37:59
URL: http://jakobssonjonnaa.blogg.se/
Postat av: Emme ^.^

Har varit på gotland många gång! Älskar de! :D



Vi va där på klassresa när jag gick i 6:an, vi hade tur med vädret de 2 första dagarna, sista spöregnade de o de var då vi skulle vara ute mest xd

2011-05-05 @ 11:49:09
URL: http://allroundsadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0