Gotländskt vatten är inte bra!

Publicerat: 20:23:272011-05-19
The Linn Pooose ;)
Hallo alla,  som sagt har varit hemma ifrån skolan idag.
Gud så skönt det har varit att bara vara hemma och ta det lungt.
Imorgon blir det iaf skolan och efter skolan blir det hem till mamma en runda och fixa mig och lite se, Senare på kvällen bär det av till Olofström :)
Som sagt det är ju Holjemarknad.
Ska snart hoppa in i duschen,  som ni vet så är det skillnad på vatten och vatten.
Och jag visste sen innan att det gotländska vattnet är inte bra för mitt hår!
Spelar ingen roll om man duscha för håret känns fortfarande flåtigt.
Ska bli så skönt att ställa mig i min egna dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0