linn tipsar.

Publicerat: 16:39:282011-05-22
Vill du bli brun?
Har du hört talas om att man ska spraya sig med saltvatten?
Ja det hjälper dig att bli brun om du gör på rätt sätt!
Det räcker INTE med att ha vatten och bara hälla ner lite salt.
Om du har lyssnat på dina Kemi lektioner så behöver olika ämnen en viss tempratur för att lösas upp.
Så om du vill att det där med saltvatten ska ge något resultat så måste du koka vattnet tillsammans med saltet så att saltet löser upp sig!
Måste även tipa om;
Nivea SUN Carotene Son Lotion, kostar runt 50-60 kr.
Det är en låg solskyddsfaktior i den och det tycker jag är kanon bra.
Brukar alltid att smörja in mig i en svag sunlotion dels för att jag inte vill bli röd!
Om du blir röd när du solar så håller inte brännan lika länge, TÄNK PÅ DET!
Och denna ge de lite mer av den orange brännan, och det är den jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0