Makaroner och nudlar= <3

Publicerat: 20:55:522011-05-26
MAKARONER  <3
skulle kunna leva ett helt liv med bara makaroner.
Så himla gott,  Nu när mamma inte är hemma så orkar jag inte laga någon mat så det blir att koka lite snabbmakaroner och sedan grydda det med goa gryddor!
Detta och typ nudlar är vad jag kommer att leva på sen den dagen jag flyttar hemifrån.
Hatar att slänga ut pengar på mat!
och om jag är så illa tvungen att köpa något annat än makaroner och nudlar så ska jag fan handla min mat på Lidel,  helt sjukt vad biligt det är där!
om man tänker efter så är det inte så himla länge kvar tills jag har flyttat hemifrån.
Inom 1,5 så ska jag har kommit ifrån Tingsryd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0