Nästa station, GOTLAND!

Publicerat: 11:40:142011-05-15
Hej igen.
nu sitter jag och bara vänta på att tiden ska gå, har även börjat få ont i magen.
Jag är spänd, haha vafan jag ska till gotland?
Men ändå,  känner mig nervös och spänd :D
Nu ska jag kela lite med dag-otto innan jag går...ja ni hörde rätt GÅ!
mamma är inte hemma och har inte varit på 5 dagar typ så har haft lägenheten för mig själv.
Iaf jag kommer aldrig att åka gå med min packning som väger ungefär lika mycket som jag.
Fy,
jaja.
Det här är det sista jag skriver här hemifrån.
Kolla in senare runt 3-4 tiden så kommer jag att uppdatera ifrån båten om hur vägen dit har gåt m.m
har det bra så ses vi senare
pussssssssssss
älskling dag-otto.
kommer sakna min lilla prins ! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Tror nog inte att lilla Linn heller har varit hemma så mycket dom sista dygnen

2011-05-19 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0