svar på kommentarer

Publicerat: 18:52:452011-05-02
Emmelie ([email protected]) om linn tipsar.:
är super stay 24h bra? :o
Ja! ,   fast använder dock inte den så mycket nu för den är liiite för mörk.
Nu använder jag mig av True Match.
måste lägga mig i solariumet ett par gånger så att jag kan använda den igen :)
Tycker den sitter skit bra,   jag väldigt stora problem med att mitt ansikte se glansig/flåtig ut efter bara någon timme.
Och super stay 24h är kanon bra när det gäller att utsättas för fukt och sådana saker :)

Beatrice Kemter ([email protected]) om söt cheeey:
Vad är det för ansiktsmask som blir sådär? :O :) Härlig blogg btw!

Jag köpte mina på Rusta för 12 kronor.
Vet att det även finns på Ullared och om jag inte minns fel så tror jag att det går att köpa på Ö&B :)



Kommentarer
Postat av: filippa och linnea

hejsan! har just nu en awesome tävling på våran blogg så kika in om det låter intressant;) Kram!

2011-05-02 @ 19:29:41
URL: http://filippalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0