Dag 1; Berätta din kärlek i en historia

Publicerat: 16:10:412011-11-15
Min kärlek... Jag måste nog säga kärlekar i detta fallet.
jag kommer nu avslöja för 200 personer om mina två störta kärlek.
'
'
En som tog mitt hjärta med dunder och brak var Simon.
12/9-09,  med en gång när jag såg denna killen så visste jag att det skulle bli problem.
Jag var fast... Han fångade mig med engång.
Han gjorde mig galen. Sen den dagen kan jag faktiskt erkänna att jag aldrig släppt den killen.
Det har väl gått upp och ner mellan oss hela tiden. Vi har våra periorder då vi skriver och är med varandra en del men sen kan det vara tyst ett tag.
Han som man så många gånger har tänkt, " DET ÄR ÖVER NU " det blir inget, vi kommer aldrig mer att ses.
Men som alltid så blir det att vi ses igen, som många brukar säga om att " det är NI ".
Jag tror att både han och jag vet om den mörka sanningen bara att vi inte vill erkänna det för oss själva.
Han har varit en så kallad " dröm " för mig. En som man hade gjort vad som helst för att få.
En kille som man får men inte på det viset man vill ha han.
Han som nu i efter hand kan säga att han ville det samma som jag, vilket man svårt att tro på.
Han som är den ända killen som har hållt fast vid mig under en sån lång tid.
Det är mer än två år nu, vi var så små känns det som. 14 och 17 och nu är vi snart 17 och 20.
Har så mycket mer att säga om denna killen men detta vill jag hålla hemligt,
Hela vår "relation" är så kallad hemlig, inte så många som vet om den.
Många vet väl att den har existerat men inte att den fortfarande " lever "
'
13/5-11 då jag började skriva med en annan, för att göra Simon avundsjuk eller bara för att reta han.
Då denna person inte var vilken som helst utan Simons kusin Jens.
Skrev och skrev med Jens utan att träffas eller något. Vi endast skrev.
Tills några dagar innan midsommar då vi fick reda på att vi båda ska fira midsommar på Öland och att våra campingar lång endast 6 km ifrån varandra.
Vi träffades på midsommar kvällen... Satt på en bänk vid havet i Köpingsvik.
och pratade och pratade.
Även denna killen gjorde mig galen.... han gjorde så att jag ficks vårt att andas.
Till en början var han kille som jag skulle använda för att göra en annan kille avundsjuk, men som sedan blev den killen som jag inte en dag kan klara mig utan.
En kille som jag är beroende utav.
Han som man också hade gjort vad som helst för.. Han som man i stortsätt hade offrat ena foten för,
för att få se han, vara med han eller röra han.
Han som det inte går en dag utan att jag säger hans namn minst 1 gång.
Jens.
Han som gjorde mig riktigt kär, rent utsakt äckligt kär!
Varje gång innan man skulle få träffa han så kunde man inte andas,
Jag skippade efter luft, det var som om att jag hade gråtit i allevighet. Ni vet den känslan utav att inte få luft.
Men istället för att man var så ledsen så att man inte fick någon luft så var jag så glad.. Jag var helt galen.
Jag exploderade..
Han var en som många kan kalla för " en sommar romans "
Han är den första killen som lyckats lura mig så hårt,
den första som lyckats svika mig.. svika mig så mycket så att det sved, så att det svider än,
Den första killen som det har kommit 100 tals tårar för.
Han som sa och skrev såna fina ord,  jag som aldrig tagit åt mig utav sådana ord han sa.
Men han gjorde så att jag gjorde det.
Han som jag inte tänker ge upp.. Inte än.
Han hör av sig när han vill, han frågar vad jag gör. Vad som händer ovs ovs. Det gamla heliga pratet.
Jag tänker inte ge upp..
Simon fick mig gråta jag fick den känslan utav att det är över mellan oss.
Så är det här emellan mig och jens just nu.
Man ska inte ge upp allting går upp och ner, här emellan oss just nu går det ner.
Detta betyder att det snart bara ska gå uppåt.
'
'
'
Så nu står jag här och har ingenting, Jag ser de två saftigaste och störta äpplerna i äppelträdet.
Men jag når inte dom.
Det är nu bara till att vänta.. Vänta på att en utav dom ska ramla ner till mig.

( grattis till er som orkat läsa )


Kommentarer
Postat av: -

1. modigt! 2. du borde släppa dom båda två. Nånsin hört: Getting back with your ex is like taking a shower, getting out, and putting back on the same old dirty pair of underwear? Och vem fan vill gå runt med äckliga underkläder!? ingen.

2011-11-15 @ 17:01:43
Postat av: Anonym

Vem har ens sagt att de är hennes ex någon av dom ? så din jämförelse var rätt oduglig!

2011-11-16 @ 18:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0