duktig tjej !

Publicerat: 22:00:362011-11-20
en utav alla mina 1000000 ego bilder!
om ni bara visste vilket stort ego jag är..

Nu har jag städat mitt rum.. Gud säger jag bara !
Jag har sagt i 3 veckor att jag ska städa mitt rum och jag har bara skjutit fram det hela tiden.
Men ikväll har jag gjort iordning det, tog 1 timme.
Grymt jobbigt och nu så har jag samlat ihop 10 kg tvätt nästan xd.
Så nu har pappa en del att tvätta ;) (a)
Nu ska jag strax lägga mig i sängen och plugga lite.
Vilket jag också skjutit fram i 1,5 vecka nästan.
Fyy, jag är inte van vid att plugga längre.
Vi har knabbt några läxor men nu har vi fått en del. Och jag har helt enkelt inte orkat göra dom så nu ligger jag efter lite.
Eller ligger efter gör jag ju inte men har inte lämnat in någon uppgift här och där.
Nu så orkar jag inte skriva mer,
men vi hörs ju imorgon ;D
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0