Förlåt, men inte haft tid..TAGGA SOMMARN !

Publicerat: 17:57:082011-11-28
hallo igen,  har verkligen inte haft tid att blogga.
Och kommer inte att ha det den här veckan heller tyvärr.
har grymt mycket med skolan ock sånt nu så datan har jag inte tid med.
'
'
satt nyss och kollade igenom lite bilder ifrån i somras.
fyfan vad den va bra igentligen.
2012 så bli såå jävla mycket bättre !
Efter nyår ska jag försöka jobba lite och sprara lite pengar.
Jag måste ha pengar till alla festivaler som jag vill på !
'
* Sweden Rock
* Peace and love
* Östersjö
* Emmaboda
'
Min Sweden Rock är redan räddad på min mamma är skyldig mig 1000. Så ska vänta med att begära dom tills i sommar :)
Min peace and love biljett ska jag önska mig i födelsedagspresent.
Tur att man fyller år så tidigt på året, biljetterna dit tar ju redan slut i Februari-Mars.
Då är det bara Emmaboda och Östersjö kvar.
Och om jag ha tur så få jag mitt förbaskade skadesånd tills dess.
Har väntat på det i 1 år nu och fortfarande inte fått det.
Neh men titta, mina festivaler är redan räddade?
Jag kanske inte ens behöver spara något?
Eller jo. 10 000 till alkohol ;)?
Neeh men det var väl att överdriva lite ;)
'
Jag säger bara detta... Jag SKA vara en utav dom som står där.
DET KOMMER BLI FETT !
Den känslan utav att ligga i tältet och känna sig som den flåtigaste och äckligaste människan i världen.
Den är inte mer än...UNDERBAR !
Att konstant i flera dagar i sträck bara i kemiskobalanas, är helt... UNDERBART.
Jag vill bar aha sommar nuuuuu !
'
'
'
Mina planer för Juni och Juli 2012.
Det är lång tid kvar men så fort som tiden går nu för tiden så kommer det inte ta lång tid innan dessa dagar är här!
* RÖD; midsommar på Öland
* GRÖN; Peace and Love
* ROSA; Östersjö
* GUL; Emmaboda
* BRUN; Tingsryds Marknad ( något som är ett måste enligt mig )
Harregud... hur förplanerad kan man vara igentligen ?
Men som sagt.. om man inte ha ett liv så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0