Helgen

Publicerat: 14:35:552011-11-06
Bilderna förklara min helg,
'
'
Fredag;   Packade mina saker och fråg till mamma på eftermiddagen,
Sminkade mig och gjorde iordning håret. Sedan blev det att ta 20.20 bussen till växjö :)
Åkte hem till min klasskompis Ida då vi skulle ha lite "klassfest" men det var mycket folk uteifrån också.
Kanon trevlig och rolig kväll.
Åkte med Mimmi till stan vid 12 tiden för att snuten kom till Ida så orkade inte "vara i vägen".
Mötte upp ewan i stan då vi gick upp till philip.
Ut på stan igen då vi träffade en som ewan kände, åkte hem till han vid 4 tiden sen blev det att sova.
'
'
Lördag;  Efter att bara sovit 1,5 så vaknar vi hos Daniel.
Blev sedan att ta en buss in till stan och ner på en gång till Pasta baren !
Åt gott och sen var det bara att vänta på bussen till Tingsryd.
Senare på kvällen blev det att vara med Sandra och vi var hemma hos Borre och bara tog det lungt.
Eller jag iaf,  dom andra drack .
Men kände att jag inte pallade trycket !, haha
'
'
Söndag;  vaknar upp med sandra. lägger oss i hennes mammas dubbelsäng och titta på tv.
Sedan tog jag mitt pick och pack och drog hem.
O nu så sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0